poniedziałek, 29 września 2008

Kurs reklamowania strony

Właśnie szperałam trochę po internecie i znalazłam fajny kurs (darmowy). Jest to kurs darmowego reklamowania strony za pomocą maili - już się zapisałam. :)

Też się możesz zapisać tutaj.

Tak w ogóle to polecam całą tę stronę - nawet link do niej dodałam na dole mojego bloga. Są tam świetne artykuły np. jak dodać stronę do Google, albo o domenach. Od jakiegoś czasu zaglądam tam również na forum - jeśli nie wiesz jak stworzyć własną stronę, to tam chętnie pomagają moderatorzy.

No, ale teraz jestem podekscytowana tym kursem - już się nie mogę doczekać pierwszej lekcji. :)

A Wy braliście już udział w jakiś kursach internetowych?
Czekam na komentarze. :)

1 komentarz:

Paulina pisze...

Witaj,
brałam udział w kilku kursach e-mailowych i bardzo je sobie chwalę :).
Nawet sama stworzyłam jeden kurs. Jeśli chcesz zajrzyj na jego stronę: http://www.zeby-szczesliwym-byc.yoyo.pl/